Regulamin korzystania
z serwisu www.AptekaSlonik.pl
§1
Wstęp
1. Serwis www.AptekaSlonik.pl zwany dalej Apteką Slonik działa w oparciu o działalność realnej apteki: Apteka mgr farm. Iwona Harasim-Baj z siedzibą: 24-310 Karczmiska, ul. Karczmiska Drugie 300. Apteka posiada koncesję wydaną przez Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Lublinie na prowadzenie apteki ogólnodostępnej o nr WIF/8240/45/06. Apteka jest zarejestrowanym płatnikiem VAT o numerze NIP 922-219-93-14, Regon 060050066.
2. Umowy sprzedaży zawieranej pomiędzy Zamawiającym zwanym dalej Klientem a serwisem www.AptekaSlonik.pl dotyczy sprzedaży środków/produktów (np. wyroby medyczne, kosmetyki, suplementy diety, sprzęt medyczny i inne) dopuszczonych do obrotu na terytorium Polski, posiadających odpowiednie atesty i zezwolenia, wymagane przepisami prawa oraz nabytymi od uprawnionych podmiotów zgodnie z obowiązującymi przepisami w Polsce. Zgodnie z przepisami Prawa Polskiego Apteka Słonik oferuje w sprzedaży wysyłkowej jedynie leki bez recepty (OTC - Over The Counter). Apteka Slonik zapewnia, że oferowane produkty pochodzą tylko i wyłącznie z hurtowni farmaceutycznych oraz bezpośrednio od producentów i są w 100% oryginalne.
3. Podstawą do realizacji zakupów w serwisie www.AptekaSlonik.pl jest prawo polskie i unijne: Ustawa o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną (Dz.U. 2002, nr 144, poz. 1204) oraz Ustawa Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. 2001, nr 126, poz. 1381).
4. Technicznym warunkiem do korzystania z usług jest dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej wraz z dostępem do internetu.
5. Apteka Slonik gwarantuje, że oferowane produkty przechowywane są zgodnie z wszelkimi wymogami gwarantującymi zachowanie wszelkich wymagań jakościowych wymaganych przez odpowiednie inspektoraty i producenta.
6. Materiały znajdujące się na stronach internetowych www.AptekaSlonik.pl mają charakter wyłącznie informacyjny. Opisy produktów, a zwłaszcza ich właściwości, wielkości opakowania i działanie pochodzą od producentów lub podmiotów odpowiedzialnych.
7. Ceny wszystkich prezentowanych produktów w ofercie Apteki Słonik są cenami detalicznymi brutto wyrażonymi w złotych polskich. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub na życzenie Klienta faktura VAT.
8. Klient przed użyciem powinien zapoznać się z ulotką dołączoną do opakowania, która zawiera wskazania, przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowania, oraz informacje dotyczące stosowania i przechowywania produktu leczniczego lub skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą.
9. Farmaceuci pracujący w Aptece mgr farm. Iwony Harasim-Baj chętnie służą Państwu pomocą poprzez:
- kontakt osobisty w aptece: Karczmiska Drugie 300, 24-310 Karczmiska
- telefoniczny pod nr stacjonarnym: 081 828 80 92 lub komórkowym T-Mobile: 602 611 303, 602 362 240
- faxem nr tel: 081 828 80 92
- email: apteka@aptekaslonik.pl
- wypełniając formularz kontaktowy na stronie: www.AptekaSlonik.pl
10. Klienci mają możliwość zapisania się na liście 'Newsletter', aby otrzymywać informacje dotyczące promocji i nowych ofertach w serwisie www.AptekaSlonik.pl. W każdej chwili istnieje możliwość wypisania się z w/w listy. Klienci dokonujący subskrypcji ‘Newsletter' będą informowani poprzez pocztę e-mail o zmianach w asortymencie Apteki Słonik: nowościach, promocjach, itp.
11. Klienci składając zamówienia korzystają z formularza zamówień. Niezbędne dane, zgodne ze stanem faktycznym, do wypełnienia w formularzu zamówienia są oznaczone gwiazdką. Dodatkową, nieodpłatną usługą jest newsletter. Klient zobowiązuje się do korzystania ze strony www.aptekaslonik.pl w sposób zgodny z prawem, poszanowaniem dóbr osobistych i dobrymi obyczajami.
12. Klient korzystając i rejestrując się w serwisie www.AptekaSlonik.pl wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w zamówieniu jako administratora tych danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.97.133.883) - do wykorzystania ich wyłącznie do celów związanych z realizacją zamówienia. Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności Apteki Slonik są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom.
13. Klient ma prawo wglądu w swoje dane oraz ich poprawiania lub usuwania.
§2
Zamówienia
1. Technicznym warunkiem do korzystania z usług jest dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej wraz z dostępem do internetu. Wypełnienie formularza zamówienia na stronie Apteki Slonik oznacza akceptację regulaminu www.AptekaSlonik.pl
2. Składanie zamówienia odbywa się przez 24h na dobę po wyborze artykułów z oferty apteki www.AptekaSlonik.pl poprzez wypełnienie formularza zamówień dostępnym na stronie. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy oraz metody płatności, zgodnie ze wskazaniami w formularzu zamówienia. Potwierdzeniem złożenia zamówienia przez Aptekę Słonik jest otrzymanie przez Klienta powiadomienia (email).
3. Klient wypełniając formularz zamówienia dokonuje jednorazowego wyboru:
- zamawianego towaru/towarów,
- adresu dostawy,
- adresu na jaki ma być wystawiona faktura (jeśli ma być wystawiona),
- sposobu dostawy,
- wyboru sposobu płatności,
- adresu email na jaki mają być wysyłane powiadomienia o etapach realizacji zamówienia
- numeru telefonu/telefonów pod jakim możliwy jest kontakt z Klientem
- wpisania swoich uwag do zamówienia
4. W przypadku zakupu produktów leczniczych (leków) Klient upoważnia Kuriera Poczty Polskiej/Firmy Kurierskiej/Osoby trzecie do odbioru w imieniu Klienta i na rzecz Klienta leków zamówionych z Apteki Słonik. Klient upoważnia Firmę Kurierską lub Pocztę Polską/osobę trzecią do udzielania pełnomocnictw w tym zakresie. Klient bierze pełną odpowiedzialność za warunki przechowywania i transportu produktów leczniczych po ich odbiorze przez upoważnionego przez Klienta Kuriera firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Informujemy Klienta, że przechowywanie i transportowanie produktów leczniczych w temperaturze powyżej 20 stopni Celsjusza może, ale nie musi wpłynąć na jakość produktów leczniczych.
5. Złożenie zamówienia następuje poprzez wypełnienie formularza zamówienia. Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia na podany adres emailowy w formularzu zamówienia.
6. Odbiór zamówień przez upoważnione Osoby przez Klienta odbywają się dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w weekend i święta są realizowane w następny dzień roboczy.
7. Czas realizacji zamówień Apteka Slonik wykonuje bez zbędnej zwłoki, zwykle w ciągu 1-3 dni (oprócz weekendów i świąt). W przypadku niedostępności produktów w hurtowniach czas oczekiwania może się wydłużyć, o czym Klient jest informowany emailem lub telefonicznie.
8. Apteka Slonik wysyła email na adres podany w formularzu Klienta:
- po złożeniu zamówienia na www.AptekaSlonik.pl z informacją o zamówieniu z numerem zamówienia, danymi do przelewu
- z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji
- z informacją o odebraniu zamówienia przez upoważnioną przez Klienta firmę kurierską lub Pocztę Polską.
9. Koszt dostarczenia zamówień przez upoważnionych przez Klienta kurierów firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej pokrywa Kupujący. Waga zamówienia jest obliczana przez system i pokazuje się przy składaniu zamówienia.
10. Apteka Slonik zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami transportu zamówienia w przypadku nieudanej próby dostarczenia z winy Klienta: błędnego podania adresu, kodu pocztowego, nieodebrania przesyłki w terminie lub odmowy odbioru zamówionego produktu.
11. Klient ma prawo do anulowania transakcji bez podania przyczyny, lecz powiadamia niezwłocznie o tym fakcie Aptekę telefonicznie lub faksem lub emailem.
12. Apteka Slonik zastrzega sobie prawo do wycofania produktu ze sprzedaży w związku z jego brakiem w hurtowni lub wycofaniem z obrotu. Klient biorąc udział w akcjach promocyjnych zobowiązany jest do zapoznania się z jej warunkami. Produkty w działach 'Wyprzedaż' i/lub 'Promocja' są w ograniczonej liczbie. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień od Klientów na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
13. Wszystkie zamówienia są przygotowywane jedynie przez wykwalifikowany personel Apteki Slonik.
14. W przypadku zamówień produktów w ilościach hurtowych prosimy o wcześniejsze potwierdzenie możliwości realizacji zamówienia.
15. Każdorazowo otrzymując zamówienie Kupujący powinien sprawdzić czy opakowanie nie jest uszkodzone i zawiera wszystkie zamówione produkty pod względem ilościwym jak i jakościowym. O zaistniałych nieprawidłowościach Kupujący natychmiast powinien poinformować Aptekę Slonik.
16. Przedstawiona oferta Apteki Slonik nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
§3
Płatności
1. Dokonanie płatności można dokonać poprzez (informacje dostępne w zakładce 'Płatności'):
- przelew - Klient wykonuje przelew na konto apteki:
MultiBank 04114020170000490204760122
mBank 91114020040000370245901530
Inteligo 50102055581111166025200060
AliorBank 70249000050000450010698412
Bank Pocztowy 42 1320 1537 3146 1207 2000 0001
- za pobraniem - Klient płaci listonoszowi lub kurierowi przy odbiorze przesyłki
- płatności online poprzez serwisy DotPay, PayPal
2. Istniej również możliwość odbioru osobistego - płacąc bezpośrednio w Aptece Słonik, 24-310 Karczmiska, Karczmiska Drugie 300.
3. Koszt wysyłki na terenie Polski, Europy, Ameryki i Australii określone są w zakładce 'PŁATNOŚCI'.
§4
Reklamacje
1. Apteka Slonik dołoży wszelkich starań, aby zadowolenie Kupującego z usług było jak największe. Reklamacje są przyjmowane przez Aptekę Slonik - prosimy Państwa o kontakt z nami w celu wyjaśnienia wszystkich szczegółów dotyczących zaistniałej przykrej sytuacji. W pełni ponosimy odpowiedzialność za powstałe błędy i dołożymy wszelkich starań, aby zadośćuczynić Państwu i aby w przyszłości nie dochodziło do podobnych sytuacji.
2. Cena jest wiążąca obie strony w momencie złożenia zamówienia, a cena produktu nie zawiera kosztów wysyłki.
3. Zgodnie z Ustawą o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej oraz o Zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. 2002, nr. 141, poz. 1176) oraz Ustawą o Ochronie Niektórych Praw Konsumentów (Dz.U. 2000, nr 22 poz. 271) reklamacje są przyjmowane przez Aptekę Słonik w terminie 15 dni od otrzymania zamówienia przez Klienta. Klientowi zawsze przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 15 dni od daty odbioru przez upoważniongo przez Klienta kuriera firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Klienci Apteki Słonik zawsze mają prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie do 15 dni od jego otrzymania bez podawania przyczyny zwrotu. Zwrotowi nie podlegają leki i wyroby medyczne zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2001, nr 126, poz. 1381).
4. Apteka Słonik bierze pełną odpowiedzialność w przypadku nieotrzymania przez Klienta zamówienia z winy Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W takich sytuacjach Klient otrzymuje zwrot wpłaconej kwoty lub ponownie wysyłane jest zamówienie.
5. Rezygnacja z zakupu. Klient ma prawo rezygnacji z zakupionego produktu/produktów i jego zwrotu do Apteki Słonik bez podania przyczyny zwrotu. W przypadku zwrotu produktów należy odesłać je do Apteki. Apteka Słonik zwraca pieniądze na konto Klienta lub wymienia na inny produkt - o tym decyduje wyłącznie Klient.
6. Zwrot uszkodzonych produktów. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy lub zwrot zakupionego towaru w sytuacji, kiedy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego (na przykład: w wyniku transportu) lub wadami fabrycznymi - dlatego prosimy o sprawdzenie, czy zakupione produkty nie uległy uszkodzeniu w transporcie lub nie posiadają wad fabrycznych. W przypadku, gdy opakowanie/produkty noszą ślady uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy skontaktować się z Apteką Słonik - telefonicznie, emailem czy listownie, odesłać wadliwy produkt do Apteki. Apteka Słonik ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku uszkodzeń powstałych w czasie transportu lub otrzymania przez Klienta wadliwego produktu. Apteka Słonik dołoży wszelkich starań, aby zrekompensować Państwu takie sytuacje.
7. Apteka Słonik bierze pełną odpowiedzialność za swoje pomyłki oraz pomyłki Poczty Polskiej i kurierów.
8. Zwroty pieniędzy za brakujące produkty, nadpłaty lub inne należności podlegające zwrotowi Klientom Apteki Słonik są wypłacane przelewem na podane przez Klienta konto bankowe.
9. Apteka zastrzega sobie prawo do obciążenia Zamawiającego (Klienta) kosztami wysyłki oraz kosztami zwrotu w przypadku nieodebrania przesyłki, podania przez Kupującego niepoprawnego adresu dostawy, co spowodowało zwrot przesyłki do nadawcy.
10. Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać na: apteka@aptekaslonik.pl lub listownie: Apteka mgr farm. Iwona Harasim-Baj, ul. Karczmiska Drugie 300, 24-310 Karczmiska oraz telefonicznie: 081 828 80 92, 602 611 303, 602 362 240.
§5
Usługi edukacyjne
1. Korzystając z paneli: ‘Zapytaj farmaceutę', ‘Kontakt' czy ‘Newsletter' Klient może zasięgać bezpłatnych porad udzielanych przez wykwalifikowany personel farmaceutyczny.
2. Wszelkie udzielane porady mają wyłącznie charakter edukacyjny i nie stanowią podstawy do leczenia.
3. Żadne porady drogą elektroniczną czy telefoniczną nie zastąpią wizyty u lekarza. Apteka Słonik zawsze zaleca wizytę i konsultację u lekarza specjalisty jako najlepszą formę konsultacji.
§6
Podsumowanie
1. Wszelkie uwagi dotyczące realizacji zamówień w www.AptekaSlonik.pl uprzejmie prosimy zgłaszać drogą elektroniczną lub telefonicznie lub listownie na adres podany w zakładce 'Kontakt'.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z pózn. zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrzadzoną przez produkt niebezpieczny (tekst jednolity: Dz. U. 2012 r. poz. 1225).
3. Zdjęcia wykonane przez Aptekę Słonik są chronione prawem autorskim, zgodnie z Ustawą z dn. 14 lutego 1994r (Dz.U. z 2006r, Nr 90 poz. 631). Apteka Słonik nie wyraża zgodny na jakiekolwiek kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie czy utrwalanie zdjęć czy informacji zawartych na stronach Apteki Słonik w części czy w całości bez zgody autora.
4. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.
ostatnia aktualizacja: 25.02.2014